lördag 14 december 2013

Julmarknad på Skansen och en riktigt fin kväll med fina vänner!

Min fina E-L har varit på besök från Falun denna helgen. Det har vi givetvis passat på att njuta av. Igår var vi ute och åt libanesiskt, vilket var himmelskt gott.

Idag blev det Skansens julmarknad med Sofia, Bobbo, Theo och Ella. Så roligt, mysigt och kallt. Men det var trevligt. Allt för att få upp julstämningen nu när det förmodligen inte blir någon vit jul. Jag, Elna, Sofia och Theo dansade till och med runt granen till ett riktigt rockigt julband. Elnas favorit var helt klart "Små grodorna".








Efter att vi sagt hej då till Sofia och familjen åkte vi ut till Ekerö. Där hängde vi lite innan Soffi, Erik och Olle kom hem. Elna var väldigt nöjd med att ha Olles rum för sig själv, men också väldigt nöjd med att leka med Olle och E-L. Hon pratade också med sig själv i vinskåpet, vilket var väldigt kul.

Vi har verkligen haft en supermysig kväll ihop. Jag är så glad att jag fick träffa E-L denna helg. Ikväll har vi lagat god mat, tjatat en massa och jag har till och med kollat på när julgranen kläddes. Julkänslan är på god väg!




Inga kommentarer: