tisdag 17 december 2013

Hemmadag och första klippningen

Det blev en hemmadag istället för träning och lunch med Sofia. Hennes Theo blev sjuk, så de fick tyvärr stanna hemma. Men innan jag började min hemmadag blev det en löptur. Löpningen börjar ta sig igen. Milen blev det nog idag och jag sprang hela tiden, vilket jag inte brukar göra. Så det tar sig!

Väl hemma igen och påfyllt med massa frisk luft blev det en riktig hemmadag. Jag gjorde snöbollar som var galet goda, receptet finns på ICA och det kan jag starkt rekommendera. Sen har jag bara hängt med min tjej. Hon är så mysig just nu. Man får så mycket kramar, pussar och kel. Det ska bara läsas böcker, gå med lära gå vagn och sjungas. Det är toppen enligt Elna.

Dessutom har jag klippt henne! Jag var så illa tvungen. Hårspännet tar hon av sig hela tiden och jag är livrädd att hon ska stoppa det i munnen. Så klippning fick det bli idag, en lite ojämn lugg. Men hon är lika söt för det min lilla tokunge.






Inga kommentarer: