tisdag 12 november 2013

Nu gör vi detta till en bra dag!

Regnet öser ner och blommorna har vissnat! Jag och Elna skulle ut och sprungit! Planen var ju att det skulle varit lika fint som igår!



Men jag tänker inte deppa ihop! Jocke har fått nog av det nu! Jag har världens bästa sambo i mitt liv. Att han bara står ut! Så idag gör vi detta till en bra dag inne istället. Elna älskar att leka just nu, helst ska man sitta bredvid henne.

Så får det bli idag. Bara en massa lek och bara måsten när hon sover!

 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja Maria bara ta tillvara tiden medan Elna är liten!
Vips så är hon stora damen.
Hade varit så lycklig om man hade haft möjlighet till det när våra var små.
Och så härligt att ni ska ha namngivning nere med släkt och vänner!
Önskar er en härlig helg.
Själva åker vi härifrån Spanien på torsdag, efter fyra och en halv vecka med mycket ljus och sol!
Kram ifrån Christina

Mia sa...

Ja jag njuter som bara den. Visst går det fort och man försöker fånga upp allt.

Åh vad härligt med Spanien. Men då har ni laddat upp lite inför julen och vinter.

Hälsa familjen!
Kramar Mia!