onsdag 25 september 2013

Mamma Bootcamp - något för mig!

Idag har Sofia och jag varit på Mamma Bootcamp! Och ja jag kommer fortsätta gå en gång i veckan. Superkul att träna med alla mammor och alla våra små barn uppradade i sina vagnar. Vilka gullungar och duktiga mammor.

Efteråt åkte vi hem till Sofia och bara hade höstmys hela dagen med våra små tjejer. Elna blir helt manisk när hon hittar nappar nu för tiden. Och vi som kämpade så för att hon skulle ta napp, men icke. Men nu är det för sent min lilla älskling. Nu blir det ingen napp hur gärna du än vill!


Kvällen datenight stod jag för! Jag serverade råraka med rom, creme fraiche och rödlök till förrätt. Huvudrätt fick bli paj med rödbetor och chevré. Allt blev super! Efterrätt blev det ingen, någon måtta får det vara, så den får vänta till helgen!


 

Inga kommentarer: