lördag 31 augusti 2013

Solsidan runt!

Elnas farmor och farfar är på besök i några dagar. Vi har det så mysigt så! Igår blev det besök inne i stan med shopping och härlig lunch, för att sedan åka hem och ta emot Jocke efter jobbet. Kvällen avslutades med god middag!


Idag var det då dags! Solsidan runt! 1 mils löpning! Första gången för mig efter att Elna kom. Visst kändes det som en pina ibland, men jag är ändå så otroligt glad att vi gjorde det. Även om Jocke hade kunnat springa på lite till, så sprang han vi min sidan och puschade hela vägen. Min fina fästman, han har ett stort hjärta!

1 timme och 6 minuter blev sluttiden. Även att det inte var lika bra tid som på min vältränade tid, vilket kanske inte är så konstigt, så är jag väldigt nöjd. Hade satt tiden 1 timme och 15 minuter som mål, så då kan jag ju inte vara missnöjd!

Vi är inte riktigt så svettiga som vi ser ut, då det ösregnade större delen av loppet. Temperaturen var väldigt bekväm, men riktigt så mycket hade det inte behövt regna!

 

Inga kommentarer: