onsdag 26 juni 2013

Dagar vi bara gör sådant vi tycker om!

Jag har verkligen lärt mig att njuta av dagarna när det bara är Elna och jag. Innan kunde jag bli lite rastlös! Nu bara är jag och upptäcker hur hon utvecklas hela tiden. Igår hade vi en skön dag och gjorde bara sådant som vi tycker om. Förmiddagen höll vi oss hemma! När hon sov passade jag på att köra ett träningspass. Jag brukar passa på med det när hon sover, ibland är hon vaken, men hon tycker det är rätt kul att titta på.

Framåt eftermiddagen sen gick vi ner till stranden som vi har här precis bredvid. Jag har ju aldrig bott så nära stranden någon gång innan, men det är ju bara så skönt. Allt blir så mycket enklare! Där spenderade vi tre timmar tills Jocke kom hem. Elna tycker det är superkul! Roligast är att ligga på rygg och titta upp på trädet, framförallt när det blåser och alla grenar flyger omkring. Så är det ju också väldigt kul att ligga på mage och studera allt som händer runt omkring. Timmarna flyger snabbt förbi då hon får sysselsätta sig med detta!


Inga kommentarer: