måndag 6 maj 2013

Första gången vi lämnade Elna!

I helgen var det Bruce Springsteen i dagarna två. Och absolut skulle vi gå på båda dagarna även denna gång (eller Jocke går tre dagar). Jag vet inte om det här med att köa hela dagar är något för mig!? Så även denna gång var jag helt knäckt efter första dagen av all smärta i kroppen, efter att ha köat en hel dag. Tveksam till om jag skulle följa med på lördagen, men med lite sömn så var energin påfylld och det blev en andra konsert. Mycket bra konserter, men jag föredrar nog Ullevi, då ljudet inte var det bästa på Friends arena.

Detta innebar ju också att det var dags att vara ifrån Elna för första gången. Mormor och morfar hade åkt upp med lillebror som också skulle följa med oss, vilket passade utmärkt för dem att vara barnvakt. Det gick så bra så! Elna hade varit lika glad och nöjd som vanligt och charmat dem ordentligt!








 

Inga kommentarer: