söndag 30 december 2012

Våra dagar fortsätter springa fram här i Karlskrona!

Våra dagar här hemma i Karlskrona bara flyger iväg och vi umgås med familj och vänner för fullt. Igår var vi på tacomiddag hos familjen Persberg. Idag åker vi till Nybro för att träffa kusiner och faster med familjer, så det är fullt ös!! 


För övrigt är jag nu i vecka 37 och det är bara 3,5 vecka kvar till bebisen är beräknad. Jag har för första gången börjat få lite ont och det är i nedre delen av magen. Jag har ingen aning om vad det är, men det tillhör nog att ha lite ont så här dags i graviditeten. När det är ens första barn så vet man inte riktigt hur det ska kännas eller vad det är som känns. Nu får den lille gärna hålla sig inne idag och imorgon, men sen är det fritt tram att komma. Härligt!!

 

1 kommentar:

Madeleine i USA sa...

Guud vad spännande för er med nya familjelivet. Ken och jag får ta itu med det när jag kommer till USA :)
Gott Nytt År på er!!