fredag 14 december 2012

Gravid i vecka 35!

Idag går jag in i vecka 35! Alltså 6 hela veckor kvar till bebisen är beräknad att komma. Och under de 6 veckorna ska vi spendera 2,5 veckor i Karlskrona. Så vem vet, det kanske bli en Karlskronabebis i alla fall.

Annars kan jag bara säga att jag mår lika prima som jag gjort hela tiden. Lite småkrämpor här och där kanske, men jag njuter i alla fall större delen av tiden. Bebisen lever sitt liv där inne i magen och jag kan förstå om den börjar bli lite otålig och snart vill komma ut. Och visst, vi börjar nog också bli lite otåliga här ute, längtan efter den lille blir helt klart bara större och större!


 

2 kommentarer:

Madeleine i USA sa...

Underbart att höra att du mår bra och att bebisen växer och frodas. Förstår att ni längtar jättemycket!!
Ha en bra helg!

Mia sa...

Tack snälla!! Ja nu längtar vi verkligen. Hoppas du har en härlig helg och att allt går framåt för dig och Ken.

Kram kram!