fredag 7 december 2012

Då är det dags för Bruce Springsteen igen!!

var det dags igen!! Efter att ha spenderat förmiddagen framför datorn och ticnet har vi ännu en gång lyckats få tag på biljetter till Bruce Springsteen. Båda dagarna också!! Efter sommarens konserter får jag dock se om jag följer med på båda. Vi är ju också själva i en lite annorlunda situation denna gången.

Men den blivande mormodern och morfadern har fått tydlig information om deras första barnvaktsuppdrag. Nu får vi bara se om det funkar i två dagar, annars nöjer jag mig helt klart med en dag. Den lilla är ju inte så gammal då, bara tre månader, så vi får se hur det funkar. Men kul ska det i alla fall bli och det bli ju betydligt enklare då det är i Solna, bara några minuter från oss!!

 

2 kommentarer:

Kusin Daniel sa...

Om du inte orkar båda dagarna så kan jag lätt tänka mig att agera sällskap till Jocke den kvällen du inte orkar. Jag lovar att vara lite extra gullig samt att pussa på honom då och då under kvällen så märker han nog ingen skillnad... ;)

Alec sa...

Ja hur ni än gör verkar det lösa sig till det bästa med tanke på att Daniel "täcker upp" din plats om du inte kan Haha ;-)
Kan tänka mig att mormor och morfar har skrivit upp sitt uppdrag med stora bokstäver i almanackan och längtar redan!
Kramar