måndag 12 november 2012

Inte många jobbdagar kvar nu!!

Kan knappt fatta det! Men nu är det så att jag bara har 12 arbetsdagar kvar. Sen väntar en väldigt väldigt lång ledighet. Visst att det har varit lite jobbigt att tänka på att jag ska vara ifrån jobbet så länge, men just nu känns det bara så otroligt skönt. Så tack vare att jag fick godkänt från försäkringskassan att få havandeskapspenning för krävande jobb kan jag alltså gå hem hela två månader innan den lille kommer. Så jag ska njuta kan jag lova!!

Annars myser vi här hemma om kvällarna. Jag uppskattar ju verkligen denna tiden och verkligen älskar julen, så det är underbara veckor som väntar. Ikväll gav jag mig för första gången in på att baka ett riktigt bröd. Jodå det blev inte illa och smakade utsökt. Ingen är gladare än Jocke över att få hembakat bröd med sig till lunch!


 

Inga kommentarer: