måndag 26 november 2012

Glöggmyset har börjat!!

Glöggmyset har nu börjat, vilket är så härligt!! Vi kan inte vänta längre nu! Julpyntet har också så smått fått komma fram. Lampor, ljus och några tomtar. Bara lite julblommor som fattas också


Efter jobbet idag blev det ett fikabesök hemma hos min arbetskamrat som just nu är mammaledig med sin lilla dotter. Är ju inte annat än att man längtar ännu mer tills det är dags.

Annars börjar det dra ihop sig på jobbet. Två arbetsdagar kvar innan det är dags för en väldigt lång ledighet. Kan knappt fatta det. Tänk att jag inte ska tillbaka till jobbet på ett helt år!! Men det känns ändå väldigt skönt att nu få gå hem, även om jag kommer sakna alla oerhört. Och även att jag mår väldigt bra, i stort sett som jag alltid gjort, så börjar det ändå kännas ganska tungt. I mitt jobb är man ju mer på golvet än uppe och står, så visst är man lite osmidig för tillfället. Så det känns bra att kunna vara hemma och bara ta det lugnt och försöka förbereda sig på det som komma ska.

 

Inga kommentarer: