lördag 29 september 2012

Tänk att vi kom överrens!!

Idag var det åter igen dags att ge sig ut i barnvagnsdjungeln. Sist var inte jättekul då vi inte slutade som bästa vänner. Men idag var vi bara tvungna att ta tag i det! Så efter att ha suttit och forskat på nätet hela förmiddagen hade vi våra mål. Emmaljunga edge och barnvagnen Kronan!

Efter att fått instruktioner och visning av vagnarna, vilken dålig koll jag har på allt och galet vad allt kostar, så har en vagn fått vår kärlek. Barnvagnen Kronan kommer bli vårt köp. Överrens var vi också, otroligt!! Nu ska vi bara bestämma färg också, men det tar vi lite längre fram. Jag är mest glad att jag har hittat en vagn som kommer funka att promenera med på min skogsrunda.

Så frågan är grå eller grön?

 http://www.kronan.com/client/kronan/dynamic/images/1002_f61cfe168d-medium.jpg



 

2 kommentarer:

Madeleine i USA sa...

Grå!! :D

Therese sa...

Kul med vagn!Kronan blir nog nöjda med!
Du vet väl att man kan ha hur många vagnar som helst!! Jag är inne på nummer 14 och 15 till Vilmer och Sigge!