torsdag 20 september 2012

En vanlig dag!

En vanlig torsdag börjar gå mot sitt slut. En torsdag fylld med jobb och pyssel här hemma. Det börjar bli en del som måste fixas i förberedelser för graviditet och allt. Försäkringskassans hemsida har jag knappt varit inne på ännu, vilket jag verkligen borde ta tag i. Gillar det inte bara!!

Barnvagn är ett annat spännande kapitel. Som dessutom intresserar mig ytterst lite! Men ska även ta tag i detta inom sin tid. Finns bara en hel del att välja på, vilket inte gör det lättare. Bara jag den funkar med att gå min skogsrunda, så är jag nöjd!!

Sen är det allt annat!! Och bara tanken på att vi ska vara en liten familjemedlem till här hemma. Känns verkligen helt fantastiskt samtidigt som man inte riktigt kan fatta det och allt vad det kommer att innebära. Underbart spännande ska det i alla fall bli!!

1 kommentar:

Messmörsmarodören sa...

Hello darling!
Här kommer massa roliga tips. Köp en av varje vetja, kostar knappt nått.
http://www.addnature.com/department.aspx?dept_id=13917
Skämt å sido, AddNature har sjukt mkt trevliga sportprylar, handlar en hel del där..