onsdag 25 juli 2012

Rolig helg väntar!

Efter en natts sömn kändes ryggen redan bättre idag. Kunde i alla fall resa mig ur sängen utan att braka ihop igen. Antar att det är den där nerven som kläms emellanåt, för det är ju inte dåligt det ilar till ibland.

Annars görs det inte så mycket i vårt hem om dagarna när vi kommit hem från jobb och allt. Jag somnar som alltid!! Jocke fixar och donar, spelar tennis. Nej inte jättekul för Jocke, men det är tyvärr så det är just nu!

förbereds det ju för en enda lång Bruce-helg. Det fixas spellistor till mig så jag kan nynna med lite i alla fall. Är ju inte riktigt lika stort Bruce-fan som Jocke, men jag försöker hänga med. Tänk att han fått med mig på samma konsert två dagar i rad. Trodde jag aldrig! Ska bli en underbar helg med min kärlek!

Inga kommentarer: