måndag 21 maj 2012

Längtar tills nästa semester!

Ja då var man verkligen tillbaka i vardagen igen. Arbetsdag 7.00-20.30! Jag kan inte säga annat än tack semester! Du har gjort att jag klarar av denna vecka. Med några timmars paus mitt på dagen passade jag på att promenera. 1 mil blev det! Tyvärr tog det mycket längre tid än jag trodde. 2 timmar, men jag skyller på att det gick mycket upp och ner. Motion som motion!

Anledningen tll den långa dagen var brandutbildning. Mycket spännande! Har nu fått lära mig släcka eld med filt och olika brandsläckare. Mycket bra kurs om man nu någon gång skulle råka ut för det värsta. Hoppas förstås inte!

Annars är det jobb och sova som gäller denna dag. Så nu sängen för att åter skutta pigg ur sängen kl. 5.30. Längtar så tills nästa semester. Men snart börjar den riktiga nedräkningen!!


Inga kommentarer: