måndag 16 april 2012

Jakten på bättre form fortsätter!!

Ja jakten på bättre form fortsätter! Hälsosam mat, hålla undan för sötsaker och snacks... 6 dagar nu. Helt otroligt! Och röra sig något varje dag! Igår blev ett undantag då vi hittade vårt bord som vi bara var tvungna att hämta. Kan knappt fatta det ännu, men det står där inne!

Så idag blev det till att ge sig på löpningen igen. Tanken var att jag skulle ge mig ut på 7,5 km igen, men när det gäller träning är jag så otroligt envis. Och det spelade ingen roll om jag skulle orka eller inte. Nej då!! Så det blev 1 mil! Kan inte komma ihåg när det hände sist, men nu är det gjort.

Nej det kändes inte helt smärtfritt. Konditionen är åt skogen! Knäna värkte! Och efter helgens snöfall så var det sjöar på vägen. Inga dåliga! Så mina nya löparskor ser inte nya ut längre! Men jag tog mig igenom hela och det kändes underbart efteråt. Så nu är det bara att fortsätta. Bara inte för ofta!

Inga kommentarer: