tisdag 17 april 2012

Här har vi träningsdag på jobbet!

Tisdagar är träningsdag på jobbet, vilket innebär att vi är några stycken som brukar stanna kvar efter jobbet och träna. Otroligt passande för mig! Men också väldigt kul att träffa sina arbetskamrater utanför jobbet. Idag blev det dock bara jag och Sofia (hon som håller i träningen). Ja ni kan ju gissa vad detta innebar. All uppmärksamhet åt mig och vilken träning jag fick!!! Boxning, hopprep, armhävningar, plankan och massa annat. Ska bli kul och se hur det känns imorgon!

Annars ser kvällarna väldigt likadana ut här hemma. Vi sitter vid köksbordet! Jocke pluggar teori och jag kollar internet. Det börjar ju närma sig nu!!! Inte jättekul, men det är klart att han måste plugga. När körkortet är klart då blir det till att upptäcka Stockholm för oss två. Vi känner ju faktiskt inte till så mycket och vi har väldigt mycket kvar att se!!


Inga kommentarer: