tisdag 13 mars 2012

Imorgon kommer familjen!!!!

Imorgon kommer hela min familj upp hit!! Ingen är lyckligare än jag!! I fyra hela dagar ska jag få ha dem här hos mig!! Jag kan inte ens förklara hur underbart det ska bli. Ikväll fixas det och donas! Vi har varit och handlat så vi har lite gott hemma när de kommer. Ska försöka skämma bort dem lika mycket som de skämmer bort oss när vi är hemma i Karlskrona.

Massa roligt har vi inplanerat! Det kommer inte bara bli lägenhetshjälp, även om det blir en hel del av att. Hockey, Brolle, turistande, massa god mat och kortspel står även på schemat. Ser fram emot dessa dagar!!

Kommer däremot sakna min älskade mormor. Men till sommaren hoppas jag att hon är beredd på en trip till Stockholm. Påsk blir ju annars nästa Karlskronabesök och då hoppas jag hon är redo för våra promenader.

Inga kommentarer: