söndag 25 mars 2012

En helg full av renovering!

Första rummet klart!! Nu väntar vi bara på möblerna!


Var bara att ge sig på hallen med en gång. Vill gärna ha det klart tills vi får finbesök av min bästa vän Cissi och hennes man Andreas. Ännu en helg med massa kul väntar!!


Denna helgen är det lägenheten som gällt 99%. Det fina vädret har vi fått njuta av inomhus och titta på den blå himlen, inte jättekul, men vi måste bara bli klara med lägenheten. Dock hann vi med ett restaurangbesök med min arbetskamrat Elsa och hennes pojkvän. Och jag måste säga att det var bland det godaste jag ätit. Vi åt libanesiskt på restaurangen Tabbouli. Så igen kan jag bara säga.... Är ni här, gå dit!!

Tabbouli City - Restaurangbild 1 

1 kommentar:

Madeleine i USA sa...

Åhhh lebanesisk mat...så gott! En favvo hos Ken och mig :)