fredag 30 mars 2012

Åh nej!!

Åh nej!!!! Nu kanske inte min finaste Cissi och Andreas kan komma upp hit och hälsa på. Noelbus har fått vattkoppor och kan inte sova så bra om nätterna. Klart att de inte vill lämna bort honom då!!

Men det är väl bara så typiskt!!! Hade ju varit så otroligt kul att få träffa dem!! Visst jag ska väl vara ärlig att jag inte får riktig superpanik då vi åker hem till Karlskrona nästa helg. Då får jag träffa hela familjen. Men ändå jättetråkigt!!

Så från en helg med massa kul umgänge, så blir det nu kanske en helg med en massa beslut och ställningstagande igen. Ska vi ha den elle den? Ska vi göra si eller så? Inte utan att man börjar bli lite trött på det just nu!! Vi kommer i alla fall aldrig renovera ett hus, det är vi överrens om. Snacka om prov för förhållandet, särskilt om man är tillsammans med en lika envis groda som mig!! Är ju nästan så jag skäms ibland och det dåliga samvetet ska vi ju inte prata om. Stackars Jocke!! Han har det inte alltid så lätt här i Svearike!!

Jag är lyckligast i världen som har honom här!!


Inga kommentarer: