tisdag 21 februari 2012

Tillbaka i Stockholm!!

Då är man åter här igen. Helgen spenderades i Karlskrona vilket var helt underbart! Som jag har längtat efter alla. Det blev fika med vänner, kortspel, släktkalas.... sen var helgen slut. Det blev till att packa släpet och ge sig iväg tillbaka igen. Igår var jag så trött att jag gick och lade mig vid 19.30. Men nu är det som vanligt igen!!

Älskade lillebror!

Älskade mormor!

Jocke nöjd efter födelsedagspresenten från mina föräldrar! Kaffefantast som han är, så blev det en kaffebryggare. Inte illa!!


3 kommentarer:

Bloggmamman sa...

Förstår att det var mysigt att komma "hem" för några dagar! Men visst, tiden går fort när man har mkt att göra och många att träffa! Du ska veta att jag tänker mycket på er och följer er i stora staden även om vi är dåliga på att höra av oss och kommentera! Många kramar från Emma, resten av familjen hälsar!

Mia sa...

Hej fina du!!

Vad härligt att höra från dig. Hoppas ni mår bra där hemma och jag följer er flitigt på bloggen kan jag lova. Hoppas lille Axelbus mår bra.

Vi kommer hem i Påsk nästa gång och då är vi hemma lite längre. Så tänkte höra om vi kan komma upp och hälsa på en runda?

Massa kramar till hela familjen!!

Bloggmamman sa...

Såklart kan ni komma och hälsa på oss när ni är hemma vid påsk! Vad roligt! Då ser vi fram emot ert besök:) Hälsa din kära sambo och lycka till med flytten! Många kramar!