onsdag 29 februari 2012

Imorgon smäller det!!

Egentligen skulle det kunna vara sista natten här inatt. Förmodligen blir det någon natt till innan vi sover i vår nya lägenhet. Men från fredag ska det sovas där även om vi blir tvungna att sova på golvet!

Vi har en mycket rolig dag att se fram emot imorgon!! Jag framförallt!! Först blir det till att hämta nyckeln och fixa allt hos mäklaren. Sen blir det en vända till jobbet. På kvällen sen ska jag på after work med en kompis som jag säkert inte träffat på 10 år. Facebook har sina ljusa sidor med att hitta gamla vänner.

Jocke får ordna och dona i lägenheten ensam imorgon, men det ska ändå börjas med massa kablar som ska dras i väggarna, så jag har inte så mycket att göra där ändå. Kan nog vara skönt att fixa det utan mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad spännande och JAAAA, jag förstår känslan!!! Själv fick jag nyckeln till denna min fina lägenhet en torsdag förmiddag och efter att ha jobbat till 21.30 åkte jag till den gamla lägenheten för att hämta frukostmat, en golvlampa och en TUNN bäddmadrass och sedan åkte jag hit och sov i princip direkt på golvet men lycklig,ja, det var jag! :-)