söndag 5 februari 2012

Han skämmer bort mig!

Dagen började med att min kärlek serverade mig äggröra och bacon till frukost. Ja han är så fin!!

Det är så härligt med dessa lediga dagar. Jag tror jag börjat lära mig att njuta av den lilla lediga tid vi har istället för att bli rastlös. Inte nog med att han serverar mig frukost min fina pojkvän. Idag städade han också hela lägenheten tiptop medans jag var inne och fikade i staden. Jag har det så bra, bortskämd blir jag!!

Så idag gav jag mig återigen in till staden för fika med Linda och Lina som haft en tjejhelg här i Stockholm. Linda skämmer också bort mig lite med att komma upp hit så ofta. Men jag är såååå tacksam!!


När jag kom hem åkte vi in till Vällingby för att gå på bio. The descendants med George Clooney i huvudrollen. Underbar film, det blev gråtkalas för hela slanten! Hört att den är oscarsnominerad, så håller tummarna för att den vinner.

Jättehärlig dag med massa tid med mina nära och kära. Det uppskattas verkligen! Att bara få vara en hel dag och göra sådant man tycker om. Då njuter jag!! Eller jag njuter alltid just nu, för livet är ju bara så härligt! Att få vakna upp med Jocke varje dag, det är ju så det ska vara. Att få vara tillsammans! Det är då man är som lyckligast!


2 kommentarer:

Madeleine i USA sa...

Gud vad härligt! Avundas er så mycket..

Mia sa...

Ja Madeleine det är så otroligt skönt att vara tillsammans. Jag följer dig i din blogg varje dag och jag är säker på att ni kommer få det hur bra som helst till slut. Jag håller mina tummar och tår på att det kommer gå så fort som bara möjligt.

Kramar till dig!!