onsdag 18 januari 2012

Skrivit under och klart!!!

Vi är lägenhetsägare!!! Jovisst!!! Direkt efter jobbet åkte vi idag och skrev på papprena. Så första mars flyttar vi in i vår egna lägenhet. Inte illa!!!

Så otroligt skönt att slippa känna stressen att hitta boende, då vi bara har vår nuvarande lägenhet till mitten på mars. Var ju inte utan att jag började känna stressen krypa på. Tänk då att vi hittade lägenheten som vi båda bara älskar. Två minuter från stranden!!! Trodde aldrig jag skulle kunna bo så nära stranden i Stockholm. Men nu händer det!!!!

Så om några månader kan jag börja dagen med ett morgondopp och avsluta den med ett kvällsdopp vid denna fina strand. Jag kommer ha det sååå bra!!


6 kommentarer:

Madeleine i USA sa...

GRATTIS! Vad härligt.

Anonym sa...

Åh vad det låter härligt! Var i storstan hittar man en sån pärla?
Själv skall jag till Stockholm-Söderby nästa måndag till en väninna och vara där en vecka -tio dagar.Hoppas på lite fint promenad väder i de härliga omgivningarna.
Än en gång grattis och Lycka till!

Anonym sa...

Glömde underteckna! Christina!

Mia sa...

Tack snälla Madeleine!!
Kramar!!

Mia sa...

Vad härligt Christina!! Är ju väldigt fint här nu med massa snö, hoppas solen kommer fram också.

Vi har köpt vår lägenhet i Hässelby Stran. Jättemysigt område med superfin natur. Lite längre ut bara, tar ca 30 min med tunnelbanan. Men vi tycker den fina naturen överväger det.

Kram!!

Christina sa...

Ja det låter väl bättre än att bo inne i "smeten", det hade jag med tyckt.
Pratade med Leif idag på boulen och han berättade att dom skall åka upp till er i Mars.
Kul att han gillar att spela boule, man behöver komma iväg och göra något annat ibland och träffa lite trevliga människor.
ha det så gott och njut av livet! Christina.