lördag 7 januari 2012

Fotografiska museét!!

Då har man haft sin första kompisdate här uppe i Stockholm. Helt underbart hur allt bara faller på plats efter hur dagarna går!!

Tunnelbanan går var 10:e minut och det tar ca 35 min in till centrala Stockholm. Perfekt!! Så tunnelbanan fick idag ta mig in till Slussen för att träffa Nadja och Anna. Båda två dessutom från Karlskrona!! Vilken trevlig dag det blev!!

Vi började med ett besök på Fotografiska museét där Nick Brandts har en helt fantastisk utställning på olika djur i Afrika. Titta och njut!!!


Kunde inte heller klaga på utsikten över Djurgården när vi tog en fika. Så kul att prata massa minnen från skolan och allt vi gjorde. Många goa minnen!!


På väg till NK gick vi förbi Kungsträdgården. Jodå det var många som stod och väntade på hockeylaget många timmar innan de skulle komma. Kallt var det, så hoppas de var riktigt påklädda!!


Mmm, NK fick sig också ett besök. Endast varit där en gång innan, då det inte riktigt tillhör min prisklass. Men det var intressant!! Första REA-dagen var det också och jag har nog aldrig sett så mycket folk inne på ett köpcenter innan. Som sagt, intressant och spännande!!

Nu blir det film hela kvällen tillsammans med min finaste!!



Inga kommentarer: