söndag 1 januari 2012

Att bara göra ingenting!

Soffläge hela dagen!! Filmerna har avlöst varandra hela dagen!! Efter att sett på Stjärnorna på slottet så är det ju väldigt bra att göra absolut ingenting, så det har vi uppnått idag. Något jag absolut behöver träna på!


Jag är annars pigg som en lärka medans Jocke ligger helt förstörd i soffan. Förkylningen har slagit till riktigt hårt på honom både med täppt näsa och illröda ögon som rinner konstant. Inte jättelägligt då vi båda börjar våra jobb imorgon. Men det blir till att ta sig till jobbet imorgon ändå, det ska nog vara riktigt illa innan det hindrar honom från att gå till jobbet första dagen.

Ja det ska bli spännande att börja nytt jobb. Fast minst lika spännande är det att jag först ska släppa av Jocke vid sitt jobb i Solna och sen ska jag hitta till mitt jobb i Sundbyberg alldeles ensam. Måtte jag komma i tid första dagen!

Inga kommentarer: