lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!!!!

Ligger här bredvid min sovande älskling. Tänk att han skulle bli den som sover länge, det är andra morgonen nu. Men han får sova hur länge han vill, bara han sover bredvid mig!

Idag är det nyårsafton! Vilket år det varit! Mest positivt måste jag säga. Början på året var ganska omtumlande med nekat visum och allt. Men samtidigt tog vi nog vårt livs bästa beslut att leva i Sverige. USA kommer däremot vara ett land vi kommer återvända till många gånger. Jag kommer också minnas detta året som då min Jocke kom hem efter 2,5 års distansförhållande. Det är stort, nog bland det största som hänt mig. Och det bästa!

Nu ska jag fortsätta att njuta av att han sover här bredvid mig, innan vi tar tag i denna nyårsafton.

GOTT NYTT ÅR min älskade familj och mina älskade vänner!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR PÅ ER! KRAM KRISTINA M. FAMILJ

Anonym sa...

Gott Nytt spännande År för er!
Blir säkert jättebra!
Hälsningar Christina Svensson

Mia sa...

Tack detsamma! Vad fina ni är!!