måndag 26 december 2011

En extra julklapp...

Julen är över och vi är verkligen nära flytten till Stockholm. Det känns faktiskt lite skönt att komma upp dit och bara vara jag och Jocke. Dagarna sen Jocke kom har nämligen varit totalt fullbokade och är så fram tills vi åker. Missförstå mig inte nu, för jag vill verkligen träffa alla innan vi åker, men det ska också bli skönt att vara vi två.

Idag har varit relativt lugnt, men så har dagen då istället gått till packning. Även om det bara är kläder och lite annat smått som ska med, så är det ganska mycket. Bilen är inte riktigt så stor som jag hoppats på. Att sortera ut kläder som inte får följa med känns ju lite jobbigt i hjärtat, men det får väl bli så!

Bitit sönder en tand har jag också gjort under julen. Tack för den julklappen!! Så det första jag gör imorgon är att ringa till frisören och avboka min färgning, för att istället ringa till tandläkaren och hoppas att det finns en akuttid. Inte riktigt lika kul att spendera pengar på tandläkaren istället för frisören. Men vad gör man!?

Inga kommentarer: