onsdag 30 november 2011

Skam den som ger sig!

Ja det kan man verkligen säga idag. Skam den som ger sig!!! Efter att ha tillbringat större delen av dagen på ticnet, så fick vi biljetter till Bruce Springsteen. För min del måste jag väl säga att jag gav upp ganska snabbt. Men min kära pojkvän gav sig inte! Kl. 04.00 amerikansk tid, då hade han suttit på ticnet i 4 timmar, så fick han tag på biljetter. Som jag nämnt innan så räcker det ju inte med en konsert, utan både fredag och lördag blir det konsertbesök. Mycket trevligt!

Inte nog med att biljetterna tar slut! I tron om att jag var ute i jättegod tid skulle jag gå in och boka hotell. Kunde jag ju drömma om! Inte ett hotell i hela Göteborg den helgen, om inte man vill betala 11000 kr för ett rum!! Helt galet!! Så nu är vi inbokade på ett väldigt fint herrgårds vandrarhem 4 mil utanför Göteborg. Allt löser sig bara man vill!!

Är ju bara så härligt att ha något att se fram emot med min kära pojkvän här hemma i vårt kommande "vanliga" liv!!

Inga kommentarer: