söndag 27 november 2011

Mobilen i kaffet...

Morgonen började med att jag tappade min mobil i kaffekoppen. Jodå den låg där och flöt! Det bästa är att den funkar utan problem 12 timmar senare, efter att plockats isär och legat på tork. Tacka vet jag uråldriga mobiler till skillnad från de där moderna man ska ha nu för tiden. Kan forfarande inte fatta att den funkar, då jag verkligen kunde skaka fram kaffe ur den, men nu luktar den bara kaffe och vad gör det så länge det går att ringa med den.

I fredags hände en väldigt trevlig grej. Jag tackade ja till en tjänst som jag blev erbjuden. I STOCKHOLM!! Så 2 januari börjar min tjänst som förskollärare på en helt ny förskola, allting är helt nytt och verkligen jättefint. Ska verkligen bli jättekul att ännu en gång få vara med och jobba på en förskola från nystart.

Men som denna höst har flugit iväg. Vad har hänt? Om en månad sitter jag och Jocke på väg till Stockholm för att börja vårt liv där. Nej jag kan knappt fatta att det händer...

Men det finns nog ingen som njuter som jag gör just nu!!!!

Inga kommentarer: