måndag 21 november 2011

Livet börjar bli som vanligt igen

Äntligen har jag bara haft en helt vanlig dag, som inte bara handlade om flytten till Stockholm. Ibland blir det lite mycket och man bara känner sig helt utmattad. Nu när bostaden är fixad och alla jobbintervjuer inbokade, så kan jag inte göra så mycket mer. Bara att vänta tills Jocke kommer hem.

Så idag blev det en vända till jobbet. Därefter hem för att boka in de sista jobbintervjuerna, nu har jag inte plats för fler, våra tre kommande dagar i Stockholm är redan fullbokade. Men jag är bara glad, kunde inte drömma om att jag skulle få svar från så många tjänster som jag fått. Vidare till tandläkaren, alltid lika spännande vad kostnaden ska hamna på. Men jag hade tur och det räckte med ett besök, för inga tandtroll här inte!

Kvällen har jag spenderat på en spinningcykel i 75 min. Ja flåset börjar i alla fall komma tillbaka, då jag kommit in i en riktigt härlig träningsmotivation. Men det är ju bra nu inför julen och allt ätande som komma skall...

Inga kommentarer: