söndag 13 november 2011

Det här med att köra i Stockholm...

Det är ju inte utan att jag funderar lite på hur det ska gå att köra i Stockholm. Tyckte det räckte att köra i Kristianstad igår, det var tillräckligt förvirrande. Mamma ser lite ängslig ut när jag pratar om det. Jocke tyckte det finns värre saker, utan att man behöver oroa sig för att köra. Det är ju bara att stanna om du känner att det blir för mycket, var hans kommentar, som är van att köra i LA. Eller hur!! Det är ju också väldigt lätt!!

Dessutom blev jag varnad för Brommaplan och rondellen där ev en boende i Stockholm, det gör ju inte en lugnare precis. Mamma får agera kartläsare, så hoppas vi att vi kommer fram smärtfritt helt enkelt!

Nu blir det farsdag frukost.... mys, mys, mys för att fira världens bästa pappa som alltid ställer upp i vått och torrt. Jag vet att jag går honom på nerverna emellanåt, men som jag älskar min pappa och jag är så innerligt tacksam för allt han gör för oss! Hoppas ni alla firar era fina pappor idag och får en riktigt härlig dag!


Inga kommentarer: