fredag 18 november 2011

Det är mycket nu...

Är nu hemma från första vändan uppe i Stockholm. Ja det är ju lite att smälta, jag ska ju inte låtsas som att det bara är att flytta dit som ingenting. Bara tempot där uppe är ju en hel annan sak, men visst folk säger att man vänjer sig, så det gör man väl. Annars gick det bra där uppe, jobbfronten ser ut att lösa sig utan problem, vilket är mycket skönt. Bostadsfronten håller vi nu tummarna för och inväntar med spänning besked från en kille med en lägenhet till oss.
 
Ja samtidigt är det full rulle med Jockes flytt. Kan ni förstå att det är fyra veckor exakt idag. Helt galet!! Så där borta planeras det för full med frakt av alla grejer medans jag kolla boende och jobb åt oss här hemma, så ja det är lite att göra. Sen kommer skolan och mitt jobb här hemma, som jag absolut inte vill försaka. Lite mycket i huvudet just nu. Men jag är världens lyckligaste för det!!

Igår var jag ute och åt med finaste tjejerna, det var så skönt att bara koppla bort allt och bara prata massa om våra olika liv. Oj vad det händer mycket i allas liv just nu, så roligt!


Inga kommentarer: