torsdag 24 november 2011

Bruce Springsteen kommer visst på besök!

Bruce Springsteen ska göra en spelning i Sverige till sommaren. Eftersom jag är tillsammans med världens största Bruce Springsteen fan, så börjar jakten på biljett kl. 09.00 på onsdag 30/11. Det är bara en utväg som gäller, att få tag på biljetter. Vad de kommer att kosta återstår att se!

Jodå vi bestämde idag att det är klart att vi ska gå på konsert i sommar, nu när Bruce Springsteen kommer till Sverige. Det roliga är ju bara att min älskling nöjer sig ju inte med att gå på en konsert, utan vi får se hur många det blir. I åldern 35 år har han varit på ett 30-tal Bruce Springsteen konserter, alltså brukar det bli några stycken varje turné. Så vi får se hur många han hamnar på nästa år, han kanske till och med får med mig på några stycken. Beror helt klart vilka städer det blir, jag kan ju följa med bara för att resa och besöka trevliga städer. Inte mig emot!



Inga kommentarer: