söndag 25 september 2011

Personalfest!

Igår var det personalfest!! Det är ju fasen vad roligt vi har på våra personalfester, vilket gäng!! Vi började kvällen med bowling, där jag förlorade så så stort att jag inte trodde det var möjligt. Det var det!!

Så jag dränkte mina förlustsorger i vin, vilket kändes väldigt bra då. Det blev lekar, spel och en massa dans ute på krogen som avslutning.

Mindre bra har det dock känts idag i mitt värkande huvud, då jag vaknade till liv vid 16.30. Men vad gör man inte för att ha kul med sina fina arbetskamrater. Nu är jag pigg och väldigt nöjd med kvällen igår!!

Tack alla för en supertrevlig kväll!












2 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Vilken härlig personalfest! Då kan man offra en dag och må lite skit :)

Mia sa...

Ja absolut, så kul vi hade, då är det värt det :)