söndag 18 september 2011

Lite mindre dagar...

Längtar längtar längtar.... ännu ett tiotal dagar ner. Nu är vi nere på 80-tal.... Kan ni fatta det, om 88 dagar får jag börja ett liv tillsammans med det finaste i mitt liv. Min stora kärlek!!! Ibland kan jag knappt fatta hur vi tagit oss igenom detta. 2,5 år i distanförhållande! Jag brukar säga att det var tur att vi inte visste hur länge vi skulle leva så här från början. Nu har vi istället fått ta ett steg i taget!

En helg som bara varit fylld med jobb jobb jobb, vilket leder till att jag tänker tänker tänker och längtar längtar längtar. Vilket leder till att jag vill vara i mitten av december NU!!! Helt plötsligt känns det så långt dit. Men visst, tiden går nog snabbt snart och snart är vi där. Absolut!!

Nu blir det snart till att ge sig iväg till Jockes fina familj på middag, alltid lika spännande vad det ska bjudas på. De lagar ju så otroligt god mat. De är så fina som bjuder in mig till sina familjemiddagar även att inte Jocke är med. Jag uppskattar det verkligen och tycker så oerhört mycket om dem alla.

 

1 kommentar:

Madeleine i USA sa...

åh det låter precis som Ken och jag förra året. det gick 10 månader utan träffa varandra och de är de längsta månaderna i mitt liv.
jag bävar för hur det kommer att bli efter min examen och innan det är dags att flytta...hur lång tid kommer det att gå då... :(