söndag 28 augusti 2011

Fint väder... inte när man pluggar!!

Jaha nähe då är denna helgen snart slut. Jag har knappt varit utanför dörren, förutom då träning har stått på schemat. Det här med att plugga och ta vara på det fina vädret går inte riktigt ihop, så det är bara att låtsas att jag inte vet av det fina vädret som varit i helgen. Hur skönt är det däremot inte då att sitta uppe en söndagskväll och veta att men är ledig imorgon. Eller ledig och ledig... jag kan i alla fall sova så länge jag vill!!

Har idag också varit hos bröllopsparet och bestämt det sista på schemat inför bröllopet om två veckor. Det som de då får vara med och bestämma och det är ju inte så mycket. De ska bara veta vad som väntar.... skojar bara, det kommer bli galet kul!! Det vet jag!!

Jaha då får jag se, kanske blir det lite slötittande på tv, eller kanske läsa en bok, eller kanske bara gå och lägga mig såhär en söndagskväll kl. 22.40. Ingen klocka som ringer imorgon... gott!! Mmm jag får väl se...


Inga kommentarer: