onsdag 20 juli 2011

Snart är han här!!

Ja det är ju inte annat än att jag får säga att dagen igår var väldigt speciell. Tänk att vår historia finns över hela Sverige, att alla i hela Sverige har kunnat läsa om oss. Otroligt kul och vi måste bara tacka Katarina Wendelin för det superfina reportaget i Aftonbladet. Har nog inte riktigt fattat att vi varit med på mittuppslaget i Sveriges största tidning. Galet värre!

Det strömmade in sms och telefonsamtal hela dagen om att man hade blivit rikskändis. Inte illa det! Enligt Jocke skulle vi ha fem stycken tidningar. Så det var bara för mig att ge mig iväg till affären och fixa det. Det var ju inte utan att killen i kassan kollade lite konstigt på mig när jag köpte fem likadana tidningar. Men kul att spara och visa barn och barbarn sen.

Men nu tillbaka till verkligheten. Jocke kommer om två dagar och här fixas och donas det för att vårt rum ska bli så mysigt som möjligt tills han kommer. Nu är det färdigmålat, så nu ska det inredas också. Riktigt mysigt ska det bli!!!

Annars försöker jag ha så mycket som möjligt att göra. Tiden måste gå fort, fort, fort...

Snart är han ju här!!! Det finaste jag har!!!



2 kommentarer:

Nadja sa...

Vill bara meddela att det var ett par styckna på jobbet som sa, Ah! Det repotaget läste jag om igår! när jag visade dem imorse! Så roligt!!!
Kram

Mia sa...

Vad roligt att höra Nadja. Känns nästan lite konstigt, jag har nästan lite svårt att förstå det. Men så härligt!!!
Massa kramar!!!