torsdag 21 juli 2011

Jag lääääängtar!!!

Jaha vad har jag gjort för att denna lååånga dag ska ta slut?! Jodå det som jag tycker är det absolut tråkigaste i världen. Jag har STÄDAT! Inte nog med att jag har städat... jag har städat på toaletten också, det absolut tråkigaste av alla ställen att städa. Fyra timmar tog det, då kan ni ju tänka er hur skinande den är. Jag har skurat och skrubbat i varenda vrå. Men tiden har gått undan också! Så... nog om det!!

Just nu sitter Jocke på sitt första flyg från LA till Atlanta. Han kommer landa strax efter kl. 22 och därefter ge sig iväg vidare till Köpenhamn. Tro inte att jag slipper flygångestspökena bara för att det inte är jag som flyger. Neeeej då, de härjar där som små envisa djävular i magen. Han kan ju likaväl störta som jag! Men det som är bra är att när jag sover så sover dem och när jag vaknar imorgon är det dags för min älskling att landa. Så denna gång lyckas jag nog lura dem!!!




Inga kommentarer: