tisdag 26 juli 2011

Fullbokade dagar!!

Ja här händer det så mycket att jag knappt hinner skriva här på bloggen. Jag kan ju inte säga annat än att jag mår som en prinsessa. Vi har fullt upp hela dagarna med att träffa alla nära och kära. Det är så härligt att åka runt och träffa alla mina vänner och ha Jocke med mig, det har ju inte hänt så ofta. Så jag bara njuter!!!

Morgonen idag började vi hemma hos familjen Persberg med frallfrukost och massa mys i solen.



Inte utan att Thea var lite skeptisk mot Jocke i början.







Kvällen har vi spenderat med grillning i Rödeby. Så jädrans mysigt och trevligt! Nu är vi så trötta att vi knappt vet vad vi heter, så jag antar att sängen väntar strax. Imorgon är nog första dagen vi inte har något inplanerat på dagen, så kanske lite sovmorgon. Vem vet!?


Inga kommentarer: