fredag 24 juni 2011

Glad midsommar alla!!!



Midsommarafton kunde inte börja bättre!! Skypade med min älskling imorse 6.30, så det blir tidigt, men det är det helt klart värt. Eftersom jag kan sova när, hur och var som helst så var det ju inga problem att somna om. För Jocke blir det dock inget midsommarfirande, han är inte det största fan till de tillställningar som fixas av svenska organisationer runt om i LA. Jag förstår honom... vi kollade ju luciatåg hos SWEA när jag var där och man hör väldigt många svenska hollywoodfruar som skryter i kapp om hur deras liv är, så vi kändes oss lite udda.

Nästa år!!! Då blir det annat, då kommer vi äntligen kunna fira vår första midsommar ihop. Jockes första midsommar på sisådär 14 år, härligt det. Tänk att vi äntligen kan börja tänka så att nästa gång vi gör det ena eller det andra så kommer vi göra det tillsammans. Men det är värt all väntan och längtan det kan jag lova. Aldrig trodde jag att jag skulle träffa en så underbar person och få dela mitt liv med honom.

Så för mig blir det en mysig och traditionell midsommar med familjen. Så mysigt! Men får nog gå och hjälpa pappa nu, känner att han kommer förbi här med blängblickarna emellanåt, så det är lika bra att jag tar och hjälper honom.

Ha nu en helt underbar midsommar allihop!!!

Inga kommentarer: