måndag 23 maj 2011

Ljusa sommarkvällar



Kl. är 22.15 och det är så ljust. Fatta hur härligt det är!!! Sommarkvällar som aldrig blir riktigt mörka.

Kvällen har spenderats hemma hos Emma och Jocke för bröllopsplaner. Vad roligt det ska bli att få vara så delaktig i deras bröllop. Mycket planering är det som krävs för att de ska få en så fantastisk kväll som möjligt. Bröllopsklänningen fick jag också se... om Emma kommer bli vacker? Ja det lovar jag att hon kommer bli!!! Så fin, så fin!!!

Nu väntar snart sängen för i alla fall några timmars sömn. Hoppas det blir lite bättre sömn än igår. Då medans det blixtrade och dundrade smög sig nämligen flygångesten på, har inte ens något flyg inbokat, så ja... jag är lustig. Men då låg jag i alla fall och funderade på hur alla flygplan gör när det blir oväder. Nej, kom inte fram till jättevettiga svar. Utan att jag är väldigt rädd för att flyga då.

Inga kommentarer: