lördag 12 februari 2011

Vilken dag!!!



Jag har världens underbaraste pojkvän, så är det bara! Överraskad och lite smått generad (ni som känner mig väl vet ju hur lätt jag blir generad) tog jag idag emot ett blombud idag på jobbet, som innehöll de finaste rosor.



Därefter blev dagen bara bättre och bättre. När jag kom hem från jobbet var det dags för Jocke och mig att ha date via skype. När vi har date på kameran brukar vi laga mat tillsammans. Vi väljer ut något gott som vi lagar båda två sen sitter vi och äter framför kameran. Är faktiskt jättemysigt!! Så nu har vi spenderat några timmar framför kameran med massa prat och mys.



Vi har också kommit en bit till på Italienresan. Vi bestämde att efter Rom kommer vi åka till Sorrento vid Amalfikusten, där vi spenderar 4 dagar. Tur hade vi också och hittade ett jättemysigt hotell för en billig peng. Så nu är Rom och Sorrento klart, bara kvar att fixa boende på Sicilien. Sen är det bara att vänta!!

3 kommentarer:

Noga Utvalt sa...

WOAO! Vilka fina rosor!!
Vilken fin grej ni gör, att ha date och laga mat tillsammans på detta lite udda sätt! Det kallar jag KÄRLEK! Man blir ju kär av att bara läsa om det!
Underbart!!!! Och snart e ni tillsammans igen.
Ha en fin lördagskväll Mia!
Kram Nadja

Alec sa...

ÅH VILKEN SÖTNOS han är!! Underbart :)
Hihi ni är ju för roliga, sötingar :-P
Massa kramar

Mia sa...

Tack vad ni är gulliga. Blir så glad när ni skriver här. Ja vi kände att vi bara var tvungna att göra något lite speciellt och då kom vi på detta. Är verkligen jättemysigt...hihi.

Massa kramar till er!!!