tisdag 1 februari 2011

Snarkande katt!!


Jaha då är det snart dags att gå och lägga sig. Efter denna natt som varit så känner jag att det måste sovas ikapp lite, även om det inte går. Fick ju Sudden sovandes hos mig inatt. Det var ju galet till snarkande katt. Har aldrig varit med om något värre, han snarkar värre än en människa. Helt sjukt!! Då han ligger nere vid mina fötter, så blir det att jag sparkar till honom antingen för att flytta sig eller sluta snarka. Men icke!! Tro inte att han flyttar på sig. Nej då, morrar lite och sen fortsätter han. Så nu är dörren stängd och jag ska minsann inte ha någon katt sovandes hos mig denna natt.

Annars händer det inte mycket här, förutom min träning. Den går strålande och jag mår så bra. Igår blev det äntligen spinning 75 minuter och idag blev det bodycombat. Superkul träning båda två. Sen har Jocke och jag också bestämt att inget godis, chips eller glass fram tills vi åker till Rom. Banne mig om jag inte ska komma i form nu!!

Inga kommentarer: