lördag 26 februari 2011

Idag känner jag bara lycka!!

Är bara så lycklig idag. Vet inte varför?? Är ju alltid lycklig så det är inte det, men idag bara känns det i hela kroppen. Det bara spritter. Kanske för att jag känner att det ändå börjar närma sig den dagen jag får träffa min älskling. Visst jag vet... det är över 50 dagar kvar, men ändå... det känns som det kommer gå så fort.

Kanske för att jag ska hem till världens bästa vän ikväll och hennes underbara familj. Kanske för att jag har så många underbara människor runt omkring mig. Som får mig att klara detta, som får mig att mår bra fastän Jocke och jag är så långt ifrån varandra.



Vissa dagar går jag bara runt och drömmer om hur Jockes och mitt liv ska bli när vi kommer leva ihop. Idag är en sådan dag! Ibland blir jag deppig när jag funderar på det, eftersom det ändå är ett tag tills dess. Men inte idag, idag ler jag bara jag tänker på det hus vi kommer ha, jag ler när jag tänker på den lilla familj vi vill ha, jag ler när jag tänker på den "vanliga" lördagkväll vi en dag kommer ha tillsammans... Vad jag längtar!!!



Nu ringer han snart och jag ska sätta igång skype, så vi hinner se varandra lite innan jag måste ge mig iväg.

1 kommentar:

Josefine sa...

Hej FINA du!!
Jag blir så rörd av dig ibland!! Glad-rörd!

Hoppas vi också ses snart!

Kram
från mig och Lillfisen!