lördag 19 februari 2011

Höjdpunkten på hela veckan

Idag var det friskare tag igen. Febern är borta, likaså illamåendet. Lustigt, men man ska väl bara vara glad att det inte håller i sig längre. Har ändå stannat inne hela dagen och sovit bort större delen av förmiddagen.



I eftermidag har det ändå varit bästa tiden på hela veckan. Då jag och Jocke har date. Idag lagade vi Råraka med löjrom, receptet hittar ni här, en helt ljuvlig matblogg som jag råkade hitta en dag.



Ikväll väntar melodifestivalen. Måste säga att jag är lite spänd på hur det ska gå för The Playtones, kan väl inte säga annat än att jag håller lite extra på dem. Så jag kommer hålla tummarna tillsammans med dig Jossan. Min kompis Jossan, hennes blogg har ni här, är nämligen dotter till Svante som spelar i The Playtones. Så heja heja!!!

Inga kommentarer: