måndag 21 februari 2011

Alla hotellen bokade

Hemma efter ett tufft spinningpass och det känns helt underbart. Skönt att vara tillbaka och kunna träna igen. Kan ju inte säga annat än att man har varit lite inbillningssjuk idag, mår jag verkligen inte illa... Det började med att vi hade fem barn på hela avdelningen idag, de flesta låg hemma i magsjuka. När jag sen kom in på bussen när jag skulle hem från jobbet, så stank det spya i hela bussen. Jag fick panik!!! Det var bara att linda in hela ansiktet i halsduken, för att slippa stanken. Vill inte veta hur mycket baciller och grejer det flög omkring där inne. Men än så länge är jag frisk... peppar peppar!!!

Annars är nu hela Rom-resan bokad och klar. Alla hotellen är bokade. Det första stoppet blir i Rom och då ska vi bo på detta hotell. Lyckades hitta ett jättemysigt lägenhetshotell med jättefin trädgård, ca 1 km från S:t Peterskyrkan. Kan inte bli bättre!!




1 kommentar:

Frida Engström sa...

Hej Maria
Dagar när mer än halva avdelningen ligger i magsjuka är det mindre roligt att jobba... eller hur? man blir som du skriver inbillningssjuk. Låter mysigt med er resa. Hoppas ni får det underbart. Mvh Frida