lördag 29 januari 2011

Nu ska det svettas

Ja då är det snart dags för att svettas lite. Det mesta av mitt fokus ligger just nu på att komma i form. Jag har bara gett mig fanken på att jag ska komma i riktig form fram tills jag ska åka till Rom. Så jag har några månader på mig. Idag väntar indoor walking och det är första gången. Har hört mycket positivt om denna träningsform, att det är både jobbigt och roligt, så det ska bli spännande.

Längtar såååå till våren, när man kan ta på sig joggingskorna och träna ute. Det är det bästa. Pratade även med Maria häromdagen om att springa ett halvt maraton till våren eller hösten. Egentligen skulle jag vilja springa ett helt maraton, men då är jag nog lite väl optimistisk. Tänkte i alla fall börja med ett halvt. Vem vet, nästa år kanske jag kan satsa på ett helt. Det återstår att se.

Jag känner i alla fall mig sjukt motiverad att anta mina utmaningar.

Inga kommentarer: