tisdag 25 januari 2011

Kärlek på distans

Försöker att tänka positivt, försöker att vara stark... ibland är det bara så svårt. Ibland frågar jag verkligen mig själv hur vi klarar detta??? Hur klarar vi hålla ett förhållande i liv med en distans som inte går att beskriva??? Tror nu inte att jag tvivlar, för det gör jag absolut inte!! Jag vet att vi kommer att klara det och en dag kommer vi äntligen sitta där med ett "vanligt" liv. Vad jag längtar!!! Ibland tror jag bara inte själv att jag förstår hur stor vår kärlek är. Vi har bara bestämt att vi ska klara detta, för det är vi två som ska leva ihop, som ska ha en familj ihop. Vart det nu än blir!

Sen visst har jag aldrig förr önskat att mitt liv ska springa iväg, men det önskar jag nu. Att detta året bara ska vara över, för då är det dags för oss. Men första stoppet är Rom. Det ska verkligen bli helt underbart att möta våren i Rom tillsammans med Jocke.

Älskar dig så otroligt mycket min finaste ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer: